Strategisk marknadsföring

Det blir viktigare för bolag, för privatpersoner och för ledare att genom audiovisuella helheter lyfta fram den passion och drivkraft som utgör grunden för deras verksamhet. Är det podcast som man skall använda? Är det video? Hur skall man göra? Hur gör andra? Hur gör man det mest produktionseffektivt och snyggt? Hur bygga upp en fräsch kommunikation med sina medarbetare, kunder och samarbetspartners?

Detta inlägg är publicerat i tidigare_projekt. Bokmärk permalänken. Både kommentarer och trackbackar är avstängda.
Johanna Stenback
  • Om Johanna

    Johanna Stenback är en audiovisuell kultur- och evenemangsproducent som brinner för nyskapande och kreativa idéer och höga ambitioner.

    I nio år fungerade Johanna som producent för underhållnings- och livsstilsprogram på Svenska YLE. 2011 behövde hon en nystart och startade sitt eget produktionsbolag på samma gång som hon var med och omformade familjeföretaget Tom Stenback som tillverkar lyxiga elbas gitarrinstrument till ett internationellt företag.

    Med produktioner så som Strömsö, Mat så in i Norden, Venla galan, BY-finnish illustration for children, Project LIV rf. och landskapsfesten Pop-Up Österbotten i bagaget har Johanna en bred erfarenhet.

  • Facebook

    Följ företaget på Facebook

    Facebook

  • Kontakt

    info@jokowski.fi

    Johanna Stenback
    johanna@jokowski.fi
    +358 40 5267536